Interaktívny kontaktný formulár


Ak chcete nájsť odpoveď na vašu otázku alebo nás kontaktovať, použite náš interaktívny kontaktný formulár!

 

Zaregistroval/a som vrátenie tovaru, ale zabudol/la som si vytlačiť prepravný štítok. Čo mám teraz robiť?

Choďte späť na odkaz https://www.motleydenim.sk/return/, kde ste zaregistrovali vaše vrátenie tovaru. Zadajte vaše číslo objednávky a e-mailovú adresu, a potom kliknite na "Ďalší krok". Následne sa na obrazovke zobrazí oznámenie, že pre túto objednávku už bolo zaregistrované vrátenie tovaru. Toto oznámenie taktiež obsahuje odkaz na vytlačenie prepravného štítku.

Obdržali ste moje vrátenie tovaru/Kde sa vrátený tovar nachádza?

Objednávky odosielame v rámci celej Európy z centrálneho skladu v Estónsku a všetky vrátenia tovaru sú odoslané do rovnakého centrálneho skladu, predtým než sú spracované. Preprava vráteneného tovaru môže byť pomalšia než doručenie objednávok, pretože vo väčšine krajín sú vrátenia zbierané lokálne a odoslané späť do nášho centrálneho skladu raz za týždeň. V podmienkach vrátenia https://www.motleydenim.sk/podmienky-vratenia/ môžete vidieť odhadovaný čas prepravy vráteného tovaru pre vašu špecifickú krajinu. Zásielku môžete sledovať sami pomocou sledovacieho čísla, ktoré ste obdržali od prepravcu vybraného pre vrátenie tovaru. Ak sledovacie číslo ukazuje, že vaše vrátenie tovaru nám ešte nebolo doručené, znamená to, že je stále na ceste k nám. Ak vaše sledovacie číslo ukazuje, že zásielka bola už k nám doručená, žiadame vás, aby ste nám poskytli niekoľko dní na jej spracovanie, predtým než nás budete kontaktovať. V niektorých prípadoch sa stáva, že sledovacie číslo ukazuje zásielku ako doručenú, v momente keď bola doručená do lokálneho zberného terminálu. Avšak v skutočnosti je vaša zásielka stále v preprave do nášho centrálneho skladu.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Ako môžem vrátiť tovar/Na akú adresu mám zaslať vrátenie tovaru?

Prosíme, pozrite sa na naše podmienky vrátenia https://www.motleydenim.sk/podmienky-vratenia/ pre všetky informácie ohľadom vrátenia tovaru a zaregistrujte vaše vrátenie tu: https://www.motleydenim.sk/return/, kde si taktiež budete môcť vytlačiť váš prepravný štítok. Upozornenie! Tovar, ktorý chcete vrátiť neposielajte na akúkoľvek adresu, ktorú nájdete na stránke alebo na internete. Vrátený tovar, ktorý bol odoslaný iným spôsobom než s prepravným štítkom na vrátenie vytlačeným z našej stránky v súlade s našimi pokynmi, k nám nedorazí, a tak vám nebudeme schopní pomôcť s vaším vrátením a nebudeme vám ani môcť vrátiť peniaze. https://www.motleydenim.sk/return/

Ako môžem vymeniť tovar za menšiu/väčšiu veľkosť alebo iný kus?

Prosíme, pozrite sa na naše podmienky vrátenia https://www.motleydenim.sk/podmienky-vratenia/ a poučenie k vráteniu tovaru, ktorý bol súčasťou vašej objednávky, kde nájdete všetky potrebné informácie ohľadom možností vrátenia a výmeny tovaru.

 

Prečo nemôžem zaregistrovať moje vrátenie tovaru?

Aby ste mali prístup k registrácii vrátenia tovaru, budete musieť zadať číslo objednávky a e-mailovú adresu tak, ako pri vytvorení objednávky. Najčastejším dôvodom, prečo zákazník nemá prístup k registrácii vrátenia tovaru je, že zákazník spravil chybu pri zadávaní e-mailovej adresy použitej pri vytvorení objednávky. Druhým najčastejším dôvodovom je nesprávne zadanie čísla objednávky. Číslo objednávky pozostáva z dvoch písmen (váš lokálny kód krajiny), po ktorých nasleduje séria čísel bez medzery alebo iných znakov, ktoré oddeľujú písmená od čísel. Prosíme, skúste to znova a uistite sa, že číslo objednávky a e-mailovú adresu bola zadaná správne a kontaktujte nás iba v prípade, že potrebujete ďalšiu pomoc.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Ako môžem odoslať vrátenie tovaru, keď nemám tlačiareň pre vytlačenie prepravného štítku?

Tovar na vrátenie nám môžete poslať späť len tak, že si sami vytlačíte prepravný štítok na vrátenie, ako je uvedené v našom registračnom formulári na vrátenie. Nie sme schopní vám poslať prepravný štítok na vrátenie poštou. Upozornenie! Tovar, ktorý chcete vrátiť neposielajte na akúkoľvek adresu, ktorú nájdete na stránke alebo na internete. Vrátený tovar, ktorý bol odoslaný iným spôsobom než s prepravným štítkom na vrátenie vytlačeným z našej stránky v súlade s našimi pokynmi, k nám nedorazí, a tak vám nebudeme schopní pomôcť s vaším vrátením a nebudeme vám ani môcť vrátiť peniaze.

Neprikladáme prepravný štítok na vrátenie ku každej objednávke, ktorú odosielame, pretože nemá zmysel tlačiť prepravný štítok na vrátenie pre každú objednávku, keďže len niekoľko z nich bude skutočne použitých, pričom drvivá väčšina bude zahodená. Veríme, že je šetrnejšie k životnému prostrediu, že prepravné štítky na vrátenie sa tlačia len pri objednávkach, kde sa bude tovar vracať.

Obdržal/a som potvrdzovací e-mail, že moje vrátenie tovaru bolo spracované. Kedy bude refundácia vykonaná?

Rozdielne platobné metódy majú rozdielne časy spracovania vrátenia peňazí. Väčšina platobných metód, ktoré ponúkame, spracováva refundácie dvakrát do týždňa. Ak do toho zahrnieme čas prevodu medzi bankami, tak je obvyklé, že obdržíte peniaze za vrátený tovar na váš bankový účet do 3-5 bankových dní od obdržania potvrdzujúceho e-mailu, ohľadom spracovania vášho vráteného tovaru.

Upozornenie! Refundácia vykonaná na VISA alebo MASTERCARD môže byť niekedy zobrazená ako odpočet pôvodnej platby v deň vykonania platby, a nie ako samostatný vklad s neskorším dátumom, v čase kedy je vrátenie tovaru spracované.

Ak ste neobdržali potvrdzovací e-mail ohľadom spracovania vášho vráteného tovaru, prosím pozrite sa do sekcie otázok ohľadom vrátenia tovaru.

Predtým, než nás kontaktujete ohľadom chýbajúcej refundácie, tak sa prosím uistite, že ste hľadali refundáciu na rovnakom bankovom účte, ktorý bol použitý na vykonanie pôvodnej platby.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Prečo mi bola účtovaná spätná doprava?

Pozrite si naše podmienky vrátenia týkajúce sa poplatkov za spätnú dopravu.

Neobdržal som upozornenie, že moja objednávka je k dispozícii na vyzdvihnutie a teraz vám bola vrátená. Môžete ju poslať znova?

Všetky objednávky, ktoré sa k nám vrátia, bez ohľadu na dôvod, budú spracované ako vrátené v súlade s našimi podmienkami vrátenia https://www.motleydenim.sk/podmienky-vratenia/. Nie sme schopní znova odoslať presne ten istý balík, ktorý nám bol vrátený. Peniaze vám budú vrátené a bude vám naúčtovaný poplatok za spätnú dopravu podľa našich podmienok vrátenia. Ak chcete, aby vám položky, ktoré ste si objednali boli doručené, je potrebné vytvoriť novú objednávku. Na vašu novú objednávku platia vždy aktuálne ceny produktov podľa našich nákupných podmienok https://www.motleydenim.sk/nakupne-a-dodacie-podmienky/. Kód pre sledovanie zásielky posielame e-mailom pre všetky objednávky expedované mimo náš sklad. S týmto kódom môžete sledovať, kedy je vaša objednávka k dispozícii na vyzdvihnutie v prípade, že upozornenie o doručení zásielky zlyhá.

Objednávku som si nemohol vyzdvihnúť a teraz vám bola vrátená. Môžete ju poslať znova?

Všetky objednávky, ktoré sa k nám vrátia, bez ohľadu na dôvod, budú spracované ako vrátené v súlade s našimi podmienkami vrátenia https://www.motleydenim.sk/podmienky-vratenia/. Nie sme schopní znova odoslať presne ten istý balík, ktorý nám bol vrátený. Peniaze vám budú vrátené a bude vám naúčtovaný poplatok za spätnú dopravu podľa našich podmienok vrátenia. Ak chcete, aby vám položky, ktoré ste si objednali boli doručené, je potrebné vytvoriť novú objednávku. Na vašu novú objednávku platia vždy aktuálne ceny produktov podľa našich nákupných podmienok https://www.motleydenim.sk/nakupne-a-dodacie-podmienky/. Kód pre sledovanie zásielky posielame e-mailom pre všetky objednávky expedované mimo náš sklad. S týmto kódom môžete sledovať, kedy je vaša objednávka k dispozícii na vyzdvihnutie v prípade, že upozornenie o doručení zásielky zlyhá.

Kde sa nachádza moja objednávka?

Skontrolujte, či v plnom rozsahu uplynula celková dodacia lehota podľa našich dodacích podmienok. Upozorňujeme, že pri výpočte dní dodacej lehoty je potrebné brať do úvahy pracovné dni a nie kalendárne dni (teda sobota, nedeľa a štátne sviatky nie sú zahrnuté v dodacej lehote). Zároveň dodanie môže byť uskutočnené v posledný deň dodania v neskorých večerných hodinách, pričom deň, v ktorý od nás dostanete potvrdzujúci e-mail, je nultým dňom dodacej lehoty. Dodacia lehota sa počíta od momentu odoslania objednávky z našej strany, t.j. keď dostanete e-mail, že sme vašu objednávku odoslali, a teda nie od zadania objednávky z vašej strany.

V potvrdzovacom e-maile o odoslanej objednávke, ktorý ste od nás dostali, sa nachádza sledovací kód, pomocou ktorého môžete svoju objednávku sledovať. Pomocou tohto sledovacieho kódu skontrolujte, či je zásielka na ceste k vám alebo či už dorazila na miesto doručenia alebo či doručenie vašej objednávky na miesto určenia z nejakého dôvodu zlyhalo.

Ak podľa našich obchodných podmienok dodacia lehota neuplynula v plnom rozsahu, žiadame vás, aby ste najskôr počkali na jej uplynutie, a až následne pomocou sledovacieho kódu, ktorý ste od nás obdržali e-mailom, skontrolovali, kde sa vaša objednávka nachádza. Ak sledovací kód uvádza, že vaša objednávka je k dispozícii na vyzdvihnutie, môžete si ju vyzdvihnúť. Ak sledovací kód uvádza, že vaša objednávka je v preprave a doručenie bude trvať o niečo dlhšie, ako je celková dodacia lehota, veľmi nás mrzí, že sa doručovanie oneskorilo. Pre urýchlenie doručenia objednávky však nemôžeme urobiť nič, preto vás žiadame o trpezlivosť.

Ak dodacia lehota uplynula v celom rozsahu a objednávku nie je možné sledovať alebo ak je objednávka „na ceste“ neprimerane dlho, kontaktujte nás. Iba v týchto prípadoch sa stalo niečo neobvyklé a je potrebné kontaktovať prepravcu.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Od ktorého dňa sa počíta dodacia lehota?

Deň, keď zabalíme a odošleme vašu objednávku (deň, keď dostanete e-mail, že sme práve tak urobili), je 0-tý deň výpočtu dodacej lehoty podľa medzinárodného štandardu a prvý pracovný deň nasledujúci po tomto dni je prvým možným dňom doručenia. Objednávky uskutočnené poobede, večer a cez víkendy budú mať v prepočte dodacej doby ako deň odoslania nasledujúci pracovný deň = deň 0.

Príklad:

Objednávka vykonaná zákazníkom v pondelok 16:00 hod. (po našej uzávierke expedície v ten istý deň) = deň -1

Objednávka je zabalená a odoslaná v utorok = deň 0

Prvý možný deň doručenia bude v stredu = deň 1

Podľa tohto výpočtu je možné určiť deň dodania na základe dodacej lehoty v našich dodacích podmienkach.

Práve som urobil/a objednávku, ktorú nechcem. Je možné ju zrušiť?

Nie, žiaľ, nemôžeme zrušiť alebo zmeniť objednávku po jej dokončení a zaplatení prostredníctvom našej pokladne. Všetky objednávky idú ihneď a bez meškania na spracovanie do nášho skladu. Ak chcete odstúpiť od nákupu, prečítajte si naše podmienky vrátenia tovaru.

Práve som si objednal/a, ale chcem zmeniť veľkosť/produkt. Je možné to vykonať pred odoslaním mojej objednávky?

Nie, žiaľ, nemôžeme zrušiť alebo zmeniť objednávku po jej dokončení a zaplatení prostredníctvom našej pokladne. Všetky objednávky idú ihneď a bez meškania na spracovanie do nášho skladu. Ak chcete odstúpiť od nákupu, prečítajte si naše podmienky vrátenia tovaru.

Práve som vytvoril objednávku, ale chcem zmeniť adresu doručenia, Je to možné vykonať?

Nie, dodaciu adresu pre Vašu objednávku nemôžeme zmeniť z dvoch dôvodov:

1. Z dôvodu rizika zneužitia musíme dodržať podmienky našich platobných partnerov a objednávku doručiť na uvedenú adresu.

2. Všetky objednávky sú okamžite odoslané do nášho skladu na spracovanie. V sekcii pokladňa teda zadajte adresu, na ktorú chcete objednávku doručiť.

Zadal/a som dve objednávky, môžete ich zlúčiť do jednej zásielky a vrátiť mi jedno poštovné?

Nie, žiaľ nemôžeme spojiť dve rôzne objednávky, ktoré boli dokončené prostredníctvom našej pokladne. Všetky objednávky sú spracované individuálne tak, ako boli finalizované cez našu pokladňu a bezodkladne odoslané do nášho skladu na spracovanie.

Práve som si vykonal/a objednávku, no neprišlo mi potvrdenie na e-mail. Dostali ste moju objednávku?

Vašu objednávku sme s najväčšou pravdepodobnosťou dostali a vaša objednávka bude odoslaná. Najčastejším dôvodom, prečo zákazníci nevidia potvrdzovací e-mail je, že hľadajú v doručenej pošte nesprávnej e-mailovej adresy. O tejto skutočnosti vieme, pretože vidíme, že e-mailová adresa v objednávke je iná ako e-mailová adresa, ktorú zákazník používa, aby nás kontaktoval. Druhým najčastejším dôvodom, prečo zákazníci nevidia potvrdzovací e-mail je, že bol doručený do priečinka spam alebo do priečinka kategorizovaného ako „reklama“. E-mail bol od nás síce odoslaný, ale neskončil v doručenej pošte. Tretím dôvodom je, že zákazník urobil preklep a zadal nesprávnu e-mailovú adresu. Overte si vyššie uvedené prípady a kontaktujte nás, keď skontrolujete všetky svoje možné e-mailové adresy, ich priečinky so spamom a reklamou.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Na svojom webe inzerujete DOPRAVU ZADARMO, prečo som ju nedostal pre moju objednávku?

Je pravda, že v našom internetovom obchode (v hornej a dolnej časti) inzerujeme DOPRAVU ZDARMA. Nie je tam však dostatok miesta na uvedenie úplných podmienok DOPRAVY ZDARMA, preto to označujeme hviezdičkou (*), ktorá odkazuje na naše dodacie podmienky, kde sú uvedené všetky podmienky DOPRAVY ZDARMA.

Bola mi doručená nesprávna veľkosť produktu alebo nesprávny produkt. Čo mám robiť?

Veľmi sa ospravedlňujeme za túto chybu, kontaktujte nás pomocou nižšie uvedeného formulára a uvedenú situáciu čo najskôr vyriešime.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Chcem podať sťažnosť na produkt. Ako mám postupovať?

Prečítajte si naše reklamačné podmienky a kontaktujte nás po ich prečítaní prostredníctvom formulára, ktorý sa otvorí po kliknutí na odkaz nižšie.

Urobte niekoľko jasných a viditeľných fotografií odevu a časti odevu, ktorá je chybná. Fotografie s nami zdieľajte prostredníctvom služby zdieľania súborov, ako je https://wetransfer.com/ (E-mailoví klienti spravidla nedokážu spracovať veľkosť súborov viacerých fotografií s vysokým rozlíšením, a preto je lepšie použiť službu zdieľania súborov, odkiaľ si môžeme fotografie stiahnuť).

Oznámte nám číslo objednávky, v rámci ktorej bol chybný odev zakúpený a dajte nám vedieť, ktorý konkrétny odev je chybný, nakoľko nie je vždy možné, aby sme príslušnú vadu určili iba z fotografií.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Aká je dodacia lehota?

Dodaciu lehotu nájdete v sekcii "dodacie podmienky". Motley Denim nevie ovplyvniť dodaciu lehotu jej skrátením alebo predĺžením. Všetky zásielky sú zabalené a odoslané podľa popisu v dodacích podmienkach.

Ak si objednám teraz, môžete mi to poslať tak, aby som to mal doručené zajtra?

Dodaciu lehotu nájdete v sekcii "dodacie podmienky". Motley Denim nevie ovplyvniť dodaciu lehotu jej skrátením alebo predĺžením. Všetky zásielky sú zabalené a odoslané podľa popisu v dodacích podmienkach.

Máte kamennú predajňu, ktorú môžem navštíviť alebo môžem prísť do vášho skladu si oblečenie vyskúšať a kúpiť?

Nie, nemáme kamenné predajne ani žiadne zákaznícke oddelenie v našom sklade. Prijímame iba objednávky vytvorené cez náš online obchod.

Môžem vytvoriť firemnú/B2B objednávku cez e-mail?

Nie, neprijímame objednávky prostredníctvom e-mailu od akejkoľvek firmy, štátu, mesta alebo organizácie. Prijímame iba objednávky vykonané prostredníctvom nášho online obchodu a kupujúci musí vytvoriť objednávku sám.

Ponúkate platbu v hotovosti na dobierku, platbu vopred na bankový účet alebo akúkoľvek inú platobnú metódu, ktoré nie je dostupná na pokladni?

Nie, ponúkame iba platobné metódy dostupné na pokladni. Nemôžeme žiadnemu zákazníkovi ponúknuť inú platobnú metódu, než takú, ktorá je dostupná na pokladni.

Pokúšam sa nakúpiť s využitím platobnej karty, ale nefunguje to. Vyskytla sa chyba vo vašom systéme?

Žiaľ, platby kartou na internete sú trochu komplikované. Existuje množstvo automatizovaných bezpečnostných kontrol, ktoré prebiehajú počas platby kartou, ktoré vy ako zákazník nevidíte - tie sa dejú v čase keď stlačíte tlačidlo nákupu a predtým než sa zobrazí stránka online obchodu s poďakovaním.

Najčastejšie dôvody, prečo banka zamietne platbu kartou, sú nasledovné:

- Nemáte dostatok peňažných prostriedkov na vašom bankovom účte pre nákup, ktorý sa snažíte vykonať alebo prekročíte váš kreditný limit.

- Neautorizovali ste vašu kartu pre online platby.

- Máte nastavený denný limit pre nákupy a výbery, ktorý by bol prekročený nákupom, ktorý sa snažíte vykonať.

- Vaša karta nie je zapísaná v zozname MasterCard Secure Code alebo Verified by Visa, v ktorom musia byť registrované všetky karty, s ktorými u nás zákazníci chcú nakupovať.

- Vykonali ste množstvo online platieb kartou za veľmi krátky čas. Uvedenú skutočnosť vaša banka vyhodnotila ako neprirodzené nákupné správanie a existuje riziko, že vaša karta bola zneužitá.

Vaša geografická poloha sa nezhoduje s geografickou polohou karty, takže napríklad banka môže rozpoznať, že sa nachádzate v inej krajine, než je krajina, v ktorej bola karta vydaná.

Najneobvyklejším dôvodom, prečo nie je možné uskutočniť nákup v našom obchode, je že my alebo náš platobný partner, máme poruchu v našich systémoch. Naše systémy sú monitorované pre odhalenie akýchkoľvek chýb a naše systémy sú testované viackrát denne tým najlepším možným spôsobom, a to najmä všetkými našimi zákazníkmi, ktorí úspešne dokončili ich nákupy.

Odporúčame vám vyskúšať inú platobnú metódu, ak je vo vašej krajine dostupná, alebo to skúsiť znova neskôr, respektíve nasledujúci deň - vtedy je najpravdepodobnejšie, že platba bude úspešná, pod podmienkou, že prekážky uvedené vyššie nebudú pretrvávať.

Môžem dostať zľavu, zľavový kód alebo nižšiu cenu, ak vám pošlem e-mail?

Nie, ceny našich produktov sú viditeľné v internetovom obchode a všetky aktuálne ponuky a akcie sú zverejnené v internetovom obchode. Neponúkame zľavu na žiadne iné produkty okrem tých, ktoré sú v danom okamihu v akcii a neponúkame zľavu "veľkej objednávky" na žiadne iné produkty okrem tých, ktoré majú nižšiu cenu v prípade nákupu väčšieho množstva.

Mám tričko/mikinu/košeľu/džínsy v neurčitej veľkosti, čo som si niekde kúpil. Akú veľkosť si mám u Vás objednať?

Existuje len jeden spôsob, ako si kúpiť správnu veľkosť, a to pozrieť si veľkostnú tabuľku daného produktu, postupovať podľa pokynov na meranie oblečenia, ktoré máte doma, a porovnať tieto miery s mierami vo veľkostnej tabuľke produktu. Pre zákaznícky servis Motley Denim je ťažké určiť cez e-mail, akú veľkosť by ste si mali kúpiť.

Vo Vašom obchode som našiel produkt, ktorý má inú veľkostnú tabuľku ako som zvyknutý. Bežne kupujem veľkosť X od tejto značky, akú veľkosť si mám kúpiť u Vás?

Existuje len jeden spôsob, ako si kúpiť správnu veľkosť, a to pozrieť si veľkostnú tabuľku daného produktu, postupovať podľa pokynov na meranie oblečenia, ktoré máte doma, a porovnať tieto miery s mierami vo veľkostnej tabuľke produktu. Pre zákaznícky servis Motley Denim je ťažké určiť cez e-mail, akú veľkosť by ste si mali kúpiť.

Mám pás/hruď/telesné miery/som taký vysoký/toľko vážim, mám si u Vás kúpiť veľkosť X alebo Y?

Existuje len jeden spôsob, ako si kúpiť správnu veľkosť, a to pozrieť si veľkostnú tabuľku daného produktu, postupovať podľa pokynov na meranie oblečenia, ktoré máte doma, a porovnať tieto miery s mierami vo veľkostnej tabuľke produktu. Pre zákaznícky servis Motley Denim je ťažké určiť cez e-mail, akú veľkosť by ste si mali kúpiť.

Zaujímalo by ma, či je toto oblečenie „veľké“ alebo „malé“ vo veľkostiach?

Oblečenie a jeho veľkosti sú miery uvedené vo veľkostnej tabuľke.

Existuje len jeden spôsob, ako si kúpiť správnu veľkosť, a to pozrieť si veľkostnú tabuľku daného produktu, postupovať podľa pokynov na meranie oblečenia, ktoré máte doma, a porovnať tieto miery s mierami vo veľkostnej tabuľke produktu. Pre zákaznícky servis Motley Denim je ťažké určiť cez e-mail, akú veľkosť by ste si mali kúpiť.

Zaujímalo by ma, či je toto oblečenie „veľké“ alebo „malé“ vo veľkostiach?

Produkty s označením „Celoročný produkt“ (uvedené v informáciách o produkte) pravidelne doskladňujeme vo väčšine veľkostí. Nemáme žiadne predbežné informácie, kedy bude konkrétna veľkosť opäť na sklade a nemôžeme Vám rezervovať veľkosť, ktorá je momentálne vypredaná. Pri produktoch s označením „Celoročný produkt“ je možné prihlásiť si na e-mailovú adresu, na ktorú budete upozornení, keď bude veľkosť opäť na sklade. Veľkosti produktov s označením „Sezónny produkt“ nie sú doskladňované.

Mám záujem o odev X a zaujímali by ma špecifikácie, napríklad "veľké stehná", "dlhé rukávy", "vnútorné vrecká", "zapínanie na gombíky"?

Poskytujeme päť rozličných zdrojov informácií o odevoch, ktoré predávame:

1. Obrázky produktu, na ktorých môžete vidieť vizuálny vzhľad odevu.

2. Špecifikácie produktu, kde môžete rýchlo nájsť informácie ako napríklad značku, materiál a farbu.

3. Popis produktu, kde môžete nájsť dlhší text popisujúci odev - tento popis nie je dostupný pre všetky produkty, ktoré predávame a najčastejšie je dostupný pre odevy, pri ktorých je na rozhodnutie o kúpe potrebné viac informácií.

4. Veľkostná tabuľka, v ktorej môžete nájsť niekoľko rôznych rozmerov pre všetky dostupné veľkosti.

5. Výber veľkostí, kde môžete nájsť veľkosti, ktoré je možné zakúpiť pre tento konkrétny odev.

Väčšina zákazníkov nájde všetky potrebné informácie vo vyššie spomenutých zdrojoch, preto prosím skontrolujte, či tam nájdete informácie, ktoré hľadáte. Ak máte špecifickú otázku ohľadom produktu, ktorú nemôžete nájsť vo vyššie spomenutých zdrojoch informácií o produkte, prosím kontaktujte nás kliknutím na odkaz nižšie.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Zmenší sa odev, ktorý som si u vás kúpil po vypratí?

Toto je vždy zložitá otázka a neexistuje na ňu jednoznačná odpoveď, ktorá by platila pre VŠETKO oblečenie, ktoré predávame. Niektorí výrobcovia upozorňujú na etikete ohľadom starostlivosti na mierne zmenšenie, iní zas nie. Čo ale môžeme povedať je, že: 1. VŠETKO oblečenie, ktoré predávame bolo už predprané v určitom bode výrobného procesu a 2. nikdy sme ešte nemali sťažnosť ohľadom zmenšenia odevov.

Nenašiel/nenašla som odpoveď na moju otázku, ako Vás môžem kontaktovať?

Najrýchlejší spôsob, ako získate odpoveď na svoju otázku, je vybrať správnu tému a správnu otázku v týchto navrhovaných ponukách. Vo väčšine prípadov budete mať odpoveď okamžite, bez toho, aby ste museli čakať na odpoveď z nášho tímu, ktorý má na starosti služby zákazníkom. Ak vaša otázka nie je zodpovedaná medzi témami a otázkami v týchto ponukách, odporúčame, aby ste si vyberali otázku, ktorá je tematicky najbližšie k vašej otázke, a kontaktujete nás prostredníctvom formulára pod touto konkrétnou otázkou. Týmto postupom vám budeme môcť odpovedať rýchlejšie, pretože otázka bude správne kategorizovaná v našom systéme služieb zákazníkom.

Ak máte otázku na tému, ktorá nie je zahrnutá v sekcii Otázky a odpovede, môžete svoju otázku poslať prostredníctvom formulára na nižšie uvedenom odkaze. Predpokladaný čas odpovede na nezaradené otázky môže byť až 5 pracovných dní. Upozorňujeme, že náš zákaznícky servis nie je možné kontaktovať telefonicky.

 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kliknite sem a kontaktujte zákaznícku podporu!

Napíšte vašu otázku čo najkonkrétnejšie, uveďte čo najviac informácií, ako napríklad číslo objednávky, kód sledovania zásielky a pod.

 

 

 

Produkt bol pridaný do košíka

Prejdite do pokladnePokračovať v nákupe
Produkty